ALGEMENE VOORWAARDEN
Top Assessments BV
Versie 1.0 – september 2024
Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij met u sluiten.
Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet met ons contact te zoeken.
Top Assessments BV
Keizersveld 41
5803 AM Venray
KvK-nummer: 92199356
info@top-assessments.nl
www.top-assessments.nl
Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. U stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.
Voorwaarden
1. Registratie
1.1. U dient zich te registreren om een product te bestellen.
1.2. U moet hiervoor uw persoonlijke gegevens aan ons verstrekken. Deze persoonlijke gegevens dient u naar waarheid in te vullen en deze dienen actueel te zijn.
1.3. Wij beschermen uw persoonlijke gegevens goed; zie ook onze Privacy Statement op onze website.
1.4. Gebruik een sterk wachtwoord voor uw account en geef uw wachtwoord nooit aan anderen. U bent zelf verantwoordelijk voor eventueel misbruik van uw account (bijvoorbeeld: als een ander met uw wachtwoord een bestelling bij ons plaatst).
2. Betalingen
2.1. De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven.
2.2. U betaalt via onze online betaalservice van Mollie Payments BV.
2.3. Wij leveren digitale producten, hiervoor rekenen wij geen verzendkosten of handlingskosten.
3. Leveringen
3.1. Wij leveren uw order op het e-mailadres dat u opgeeft tijdens het bestellen.
3.2. Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te leveren.
3.3. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte.
3.4. We garanderen dat u de bestelling uiterlijk 5 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u ons verzoeken om het bedrag dat u voor het product betaald hebt meteen terug te storten.
4. Retour
4.1. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.
4.2. Indien het product meer gebruikt is dan redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen, wordt hiervoor waardevermindering toegepast op het terug te betalen bedrag.
Onder redelijkerwijs uitproberen van het product wordt verstaan:
a) Openen en maken van ten hoogste één vraag van het assessment
4.3. U kunt een product voor retour aanmelden door een e-mail te sturen naar
info@top-assessments.nl.
4.4. Nadat u van ons een bevestiging hebt ontvangen, storten wij binnen 10 werkdagen dagen het aankoopbedrag terug.
5. Aansprakelijkheid
5.1. Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product.
5.2. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.
6. Privacy Policy
6.1. Wij beschermen uw persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). U kunt voor meer informatie onze Privacy Policy op de website raadplegen.
7. Intellectuele eigendomsrechten
7.1. Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto's, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende).
Uw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.
8. Klachtenregeling
8.1. Als u een klacht heeft over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag.
8.2. Stuur uw klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar info@top-assessments.nl. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen 5 dagen nadat we uw klacht hebben ontvangen.
8.3. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvangt u binnen 5 dagen een bevestiging van uw klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten.
8.4. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.
9. Geschillenregeling
9.1. Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met u sluiten is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Limburg bevoegd.